Anecta är en oberoende transaktionsrådgivningsfirma som grundades 2008. Vi har några av marknadens mest erfarna transaktionsrådgivare och har erfarenhet av 100-tals företagsöverlåtelser. Vi kombinerar gedigen finansiell kunskap med operativ företagsledningserfarenhet. Anecta är en del av Translink Corporate Finance, ett internationellt nätverk av rådgivare inom Mergers & Acquisitions. Huvudkontor i Stockholm.

Nu söker vi en office assistant till vårt nya fina kontor i centrala Stockholm. Är du en engagerad och serviceinriktad person som vill ta mycket eget ansvar? Då kan det här vara rollen för dig!

Arbetsbeskrivning
Befattningen som Office Assistant är ny på Anecta vilket ger rätt person stora möjligheter att forma rollen. Du kommer att ansvara för den externa och interna servicen på kontoret och hantera diverse administrativa och praktiska uppgifter. Du kommer bland annat:

  • Ta emot besökare på ett inbjudande och inkluderande sätt genom ett personligt bemötande
  • Koordinera möten i kalendern
  • Ansvara för att konferensrummen är i ordning inför möten
  • Hantera inköp av kontorsmaterial och inköp av frukost/luncher vid behov
  • Se till att kontoret ser snyggt ut och är trivsamt för både besökare och kollegor
  • Skapa och bibehålla en positiv dialog med leverantörer och fastighetsskötare
  • Viss uppdatering av hemsidan, LinkedIn och utskick av nyhetsbrev
  • Reseplanering- och bokning
  • Förbereda Power Point-presentationer
  • Kunna svenska och engelska flytande i tal och skrift

Din profil
Vi söker dig som har en positiv energi och som gärna hjälper dina kollegor med stort som smått. Du drivs av att bidra till en trevlig arbetsplats och ge service både mot dina kollegor och externa besök.
Vi tror att du har tidigare erfarenhet av att arbeta i en reception eller liknande arbete med inslag av både administration och service. Du är van att arbeta i en bred tjänst med olika ansvarsområden och trivs i en supporterande roll. Vidare är du initiativtagande, trygg i dig själv och sprider positiv energi och glädje!

Övrigt
Tjänsten är på heltid med start januari 2020. Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag.